Leeftijl advies en verandering

Er is niets zo moeilijk als patronen te doorbreken.  

We willen allemaal:

  1. Fit en energiek zijn
  2. Afvallen en op gewicht blijven
  3. Meer rust ervaren 
  4. Ongezonde gewoontes aanpakken
  5. Geen jojo effect
  6. lekker jezelf zijn
  7. een goede nachtrust
  8. geen pijn ervaren
  9. energie hebben om leuke dingen te doen
  10. kortom: gezond ouder worden

Om je bovenstaande te bereiken, moeten waarschijnlijk allerlei punten gecombineerd worden.

Bijvoorbeeld verandering in:

  • Slaapgewoontes
  • Ontspanning
  • Voeding
  • Beweging
  • Hormoonhuishouding
  • Dagindeling
  • Stress management
  • Communicatie
  • Manier van denken
  • Stoppen met vechten of vluchten

Het draait allemaal om goede keuzes maken. Keuzes die je helpen en die bij jou passen. 

Dit alles zorgt ervoor dat je vertrouwen en motivatie opbouwt en je blijft ontwikkelen. Je zal merken dat je algauw plezier krijgt in het verbeteren van je dagelijks leven (en dan ook nog beloond wordt door de resultaten die oplevert).Waar wil je over een jaar staan en welke kleine stapjes heb je daar nu voor nodig? 

Om hier achter te komen kan je een afspraak inplannen voor een care for women consult. Waarom via deze weg? Omdat we starten met een uitgebreide vragenlijst en een intake. Dit zal een uur in beslag nemen. Na dit consult zullen we in overleg bespreken wat de volgende stappen ( stapjes) zijn.

Een verwijzing van de huisarts is niet nodig.

Een afpsraak maken kan door te bellen / whats app op telefoon nummer: 06-55812832

Of per e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.